Oferta

Przy współpracy z naszymi klientami, stawiamy przede wszystkim na jakość prowadzonych przez nas działań. Profesjonalne i kompleksowe przygotowanie zespołu sprzedawców, doradców, ankieterów, windykatorów, pozwala nam na spełnienie stawianych przed nami oczekiwań efektywnościowych.

Wszelkie nasze działania ukierunkowane są na pozyskanie i utrzymanie klienta z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji – telefon, mail, chat, boty, social-media. Ważna dla nas jest dbałość o wizerunek firmy, w imieniu której kontaktujemy się z klientami. Nasze dotychczasowe działania zostały wyróżnione i poparte licznymi referencjami.

Sprzedaż

Dla nas sprzedaż, to budowanie relacji z klientem. Otaczamy go wsparciem, doradztwem i przede wszystkim nie pozostawiamy samemu sobie. Sprzedaż postrzegamy jako możliwość rozwoju i podchodzimy do niej z perspektywą tworzenia długotrwałych relacji i wykorzystaniem takich kanałów komunikacji jak: telefon, chat, social-media.

Nasze wieloletnie doświadczenie pokazuje nam, jak się zmieniamy, zmieniają się nasze potrzeby, a w konsekwencji, jak zmienia się rynek. Stale poszerzamy wiedzę i poszukujemy coraz to nowszych technik sprzedażowych, by w dobie szybkich zmian, utrzymywać jak najwyższą efektywność.

Skontaktuj się

Obsługa Klienta

Mamy świadomość, jak ważna jest profesjonalna szybka obsługa klienta. Na potrzeby wielokanałowej obsługi dysponujemy narzędziami umożliwiającymi zorganizowania i prowadzenia profesjonalnego centrum kontaktowego. Nasi konsultanci przechodzą kompleksowe szkolenia z zakresu profesjonalnej obsługi klienta, reagowania i dostosowania rozmowy odpowiednio do typologii klienta. Odchodzimy od schematów i gotowych rozwiązań tak, aby od pierwszych słów klient miał poczucie zaopiekowania.

  • Biuro Obsługi Klienta (BOK)
  • Infolinia
  • Obsługa reklamacji
  • Wsparcie procesu likwidacji szkód
  • Rejestracja wizyt medycznych
  • Kampanie wizerunkowe
Skontaktuj się

Wsparcie sprzedaży

Wiemy, jak ważne jest w kontakcie z klientem pierwsze wrażenie. Od tego, jak zostaniemy odebrani podczas rozmowy telefonicznej będzie zależeć poziom zainteresowania wybranymi usługami i produktami, które są w przygotowanej propozycji.

Mamy za sobą doświadczenie w dostarczaniu leadów, umawianiu spotkań m.in. dla branży finansowej, ubezpieczeniowej, energetycznej, motoryzacyjnej. Doradzamy w zakresie merytorycznym.

  • Umawianie spotkań
  • Generowanie leadów
Skontaktuj się

Windykacja

Windykacja jest jednym z najbardziej wymagających obszarów w kontakcie z klientami. Odpowiednio poprowadzona rozmowa telefoniczna zarówno pod kątem merytorycznym jak i obsługowym zadba o wizerunek firmy. Naszym celem jest odzyskanie zaległej należności, przy jednoczesnym utrzymaniu klienta.

  • Monitoring należności
Skontaktuj się

Badania telefoniczne

Nasze wieloletnie doświadczenie w przeprowadzaniu badań jakości, badań rynku, czy badań Tajemniczego Klienta potwierdzane jest referencjami klientów, którzy nam zaufali. Odpowiednie przygotowanie ankieterów i wydajne systemy teleinformatyczne gwarantują rzetelność i przejrzystość dostarczonych opracowań raportowych.

  • Badanie jakości obsługi klienta
  • Badanie satysfakcji klienta – NPS
  • Badanie rynku i opinii
Skontaktuj się

Słabe wyniki sprzedaży

Zastanawiasz się jak podnieść wyniki sprzedażowe swojego przedsiębiorstwa/działalności? Jak dotrzeć do szerszego grona Twoich odbiorców? Zastanawiasz się, które działania są najbardziej skuteczne?

Co sądzą o Tobie klienci

Czy wiesz, co na temat Twoich produktów/usług myślą Twoi Klienci – obecni i potencjalni? Czy wiesz, co zrobić by zwiększyć ich satysfakcję i tym samym wzbogacić ich portfel zakupowy? Czy wiesz, co zrobić by Cię polecali?

Koszty utrzymania klienta

Czy zastanawiałeś się jak wysokie koszty ponosisz w związku z utrzymywaniem Biura Obsługi Klienta? Czy zastanawiasz się nad tym, jak te koszty zminimalizować?

Wysoki poziom reklamacji?

Chcesz zminimalizować ewentualne reklamacje? Zastanawiasz się jak zapobiec pojawianiu się reklamacji? Prawdą jest, że reklamacje nie sprzyjają wizerunkowi firmy.

Informujesz ciągle klientów?

Czy Twoi Klienci wiedzą o nowościach, jakie się pojawiają? Czy nie za bardzo skupiliśmy się na pozyskaniu nowych Klientów i stworzeniu dla nich odpowiednich produktów/usług, a o nowościach pojawiających się w naszej ofercie nie informujemy naszych obecnych, stałych Klientów?

Dlaczego klienci odchodzą?

Pytanie, dlaczego Klienci odchodzą zadajemy sobie zazwyczaj, kiedy nasz Klient jest już Klientem konkurencji. Zadajemy je sobie, kiedy nasza wspólna przygoda dobiega końca. Odejścia Klientów w biznesie są zjawiskiem naturalnym. Czy jednak są konieczne? I co zrobić żeby je zminimalizować?

Kompleksowość

Niezależnie od tego, na którym etapie kontaktu jesteś ze swoimi przyszłymi czy obecnymi Klientami, możemy sprawnie wspierać Cię we wszelkich działań.

Kontakt

Jeśli masz pytania, skontaktuj się z naszymi ekspertami