Spotkałyśmy się po raz pierwszy kilkanaście lat temu, na jednej z największych ówcześnie sal telemarketingowych w Polsce. Oczywiście, jeszcze jako konsultantki ze słuchawkami na uszach. Gdyby wówczas ktoś powiedział nam, że za kilkanaście lat uruchomimy swoje Contact Center – i to wspólnie – z pewnością uznałybyśmy to za udany żart.

Przez kolejne lata szybko awansowałyśmy. Obie konsekwentnie stawiałyśmy odważne kroki na wyznaczonych ścieżkach kariery. Po latach spotkałyśmy się ponownie zawodowo w jednej z branżowych firm. Po wspólnej realizacji kilku kluczowych projektów, uznałyśmy, że chcemy nadal osiągać sukcesy, ale już ciesząc się z nich w swojej firmie, z większą mocą decyzyjną i motywacją.

 

dl_020-346x230

Małgorzata Dłużewska

Manager z wieloletnim doświadczeniem, zarządzający strukturami call/contact center w wielu grupach kapitałowych: Outsourcing Experts S.A., Internet Group S.A., Call Center Poland S.A.. Dyrektor Operacyjny zarządzający Centrami Operacyjnymi Contact, odpowiedzialna za skuteczną realizację kampanii i projektów call centeroutbound i inbound. Od lat śledzi rynkowe trendy, dzięki czemu na bieżąco pogłębia swoją wiedzę i zdobywa nowe doświadczenia.
W 2011 roku została wyróżniona w konkursie Call Center Awards, organizowanym przez Institute for International Research, jednogłośnie przyznaną nagrodą dla Najlepszego Managera Call Center. Odpowiedzialna za realizację pełnego budżetu przychodowego spółki; zorientowana na egzekwowanie wskaźników biznesowych i założonych KPI contact center; zarządzanie procesami biznesowymi, procedurami organizacyjnymi, zasobami technologicznymi oraz kapitałem ludzkim.

Audytor w projektach doradczych związanych z usprawnieniem struktur call/contact center.

Prywatnie właścicielka psa, kota i królika, którym, po powrocie do domu, w pełni oddaje władze.

 

dl_042-346x230Monika Lis

W branży call center obecna od 2001 roku. Przez 12 lat, poprzez swoją intuicję, nastawienie na sukces i wytrwałość, stworzyła własną markę w branży call center. Lubi proste, sprawdzone metody, ponieważ zarządzanie polega na optymalizacji procesów. Tymi rozwiązaniami zapewniła już wielu swoim partnerom biznesowym – także o zasięgu światowym – realizację założeń biznesowych oraz jakościowych. Planowała, tworzyła, wdrażała i odpowiadała, w szczególności za projekty związane z help-deskiem oraz wielokanałową obsługą klientów.

Prowadzone przez nią projekty zdobywały nagrody w konkursach efektywności marketingowej,  m.in. Boomerang za Help-desk Samsung oraz wyróżnienie Golden Arrow za projekt dla Neste.

Melomanka i kociara. Uważa, że skoro kakaowiec to roślina , to czekolada jest najlepszą sałatką. Żyje zatem zdrowo 🙂